2 ستـــــــــــاره دختری به نام نازنین

2 ستـــــــــــاره دختری به نام نازنین

دل نوشته هایی از جنس قلبم
2 ستـــــــــــاره دختری به نام نازنین

2 ستـــــــــــاره دختری به نام نازنین

دل نوشته هایی از جنس قلبم

تنهایی ......!!!!!!!!!!!!



همیشه مهم توبودی اگه غروری بود برای تو بود......

اگه احساسی بود بازم برای تو بود....

ومن قانع به یه نگاهت بودم........نگاهی که همیشه یه چیزی شبیه غم غریب یا یه غروب پاییزی توش بود .........

یه حسی بهم میگفت باهات نمی مونه وحالا نمیدونم حرفات رو باور کنم یا کارات رو.......

دل به کلمات عاشقانت بسپارم یا از کارای نا مهربونت دلگیر بشم.......

می بینی هنوز هم برنده ی این بازی تویی و هنوزم دل من نمیخواد مرگ عاطفه هارو باور کنه.......


 

خدایا.......

دستانم خالی اند ودلم غرق در آرزوها............

یا به قدرت بی کرانت دستانم را توانا گردان.............

یا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن................


به سادگی گفتم.......



کارت پستال های عاشقانه و بسیار زیبا,کارت پستال های عاشقانه و تنهایی,کارت پستال عاشقانه,کارت پستال های تنهایی و احساسی,کارت پستال های بسیار زیبا و عاشقانه,کارت پستال عاشقانه, نوشته-های-عاشقانه, کارت  پستال, تنهایی, سایت, سایت-تنهایی, عاشقانه, عشق, عشقولانه,

پسر/ یکیو دوس دارم که نمی دونم چه جوری بهش بگم دوست دارم

دختر /این که کاری نداره بیا با من تمرین کن

پسر/باشه.دوستتتتتتتت دارم یه عالمه

دختر/منم دوست دارم.حالا برو بهش بگو

پسر/بهش گفتم

به سلامتی عشقای یواشکی

کارت پستال های عاشقانه و بسیار زیبا,کارت پستال های عاشقانه و تنهایی,کارت پستال عاشقانه,کارت پستال های تنهایی و احساسی,کارت پستال های بسیار زیبا و عاشقانه,کارت پستال عاشقانه, نوشته-های-عاشقانه, کارت  پستال, تنهایی, سایت, سایت-تنهایی, عاشقانه, عشق, عشقولانه,

اگه روزی حاضر شدی واسش جونتم بدی فقط فقط اینو بدون اونم حتما حاضره

اخ اخ وقتی گیر می ده چه قد خوبه

من تجربش نکردم اما دیدم برا همینه می تونم حسش کنم

کارت پستال های عاشقانه و بسیار زیبا,کارت پستال های عاشقانه و تنهایی,کارت پستال عاشقانه,کارت پستال های تنهایی و احساسی,کارت پستال های بسیار زیبا و عاشقانه,کارت پستال عاشقانه, نوشته-های-عاشقانه, کارت  پستال, تنهایی, سایت, سایت-تنهایی, عاشقانه, عشق, عشقولانه,

نمی دونم چرا ؟؟چرا؟؟حس خوبی دارم

می گن قسمت نیس.حکمته......!

من معنی قسمت و حکمت رو نمی دونم!

اما تو معنی طاقت رو می دونی !

مگه نه.....؟!

کارت پستال های عاشقانه و بسیار زیبا,کارت پستال های عاشقانه و تنهایی,کارت پستال عاشقانه,کارت پستال های تنهایی و احساسی,کارت پستال های بسیار زیبا و عاشقانه,کارت پستال عاشقانه, نوشته-های-عاشقانه, کارت  پستال, تنهایی, سایت, سایت-تنهایی, عاشقانه, عشق, عشقولانه,

هر موقع احساس بدی می کنم می رم سراغ خرسیم

خرسی من شده عشق من عمر من

اینم گذاشتم برا خرسی جونم دوستتتتتتتت دارم !!!!!!!

کارت پستال های عاشقانه و بسیار زیبا,کارت پستال های عاشقانه و تنهایی,کارت پستال عاشقانه,کارت پستال های تنهایی و احساسی,کارت پستال های بسیار زیبا و عاشقانه,کارت پستال عاشقانه, نوشته-های-عاشقانه, کارت  پستال, تنهایی, سایت, سایت-تنهایی, عاشقانه, عشق, عشقولانه,

چه سخته دل تنگی و نداشت یکی که دوسش داریو کنارت نیس

خدا جونم دل تنگتم چرا حرف دلمو نمی شنوی ؟!

دلم ارامش وارونه می خاد از اینا ش م ا ر ا


دانشگاه هم دروانی خوبیه اااااا



دانشگاه بودم وقته خالی داشتم رفتم سر کلاس اخلاق اسلامی توی اون یکی دانشکدمون مهمان نشستم که استاد گفت :

شما که نیشت بازه پاشو برو تخته رو پاک کن ,منم گفتم نمیرم استاد!!!


گفت ینی چی ؟چرا نمیری؟


میگم پاشو تخته رو پاک کن منم خیلی جدی بلند شدم گفتم:دوس ندارم بچه ها قهرمان کلاسشون رو تو این صحنه ببینن !!

بچه ها زدن زیر خنده....

بعد اومد تلافی کنه  داشتم میرفتم  پای تخته گفت خوشگل پسر از این لباس ها که تنته مردونش هم هست؟؟؟

منم خیلی ریلکس گفتم استاد اگه واسه شوهرتون میخواید سایزش تموم شده!!!

دوباره کلاس ترکید از خنده

و برگشت گفت :خوشمزه حالا خودت حذف میکنی یا من حذفت کنم ؟؟؟

منم دوباره جدی گفتم :

واس ی قهرمان هیچ فرقی نمیکنه استاد!!!

حسابی قاطی کرد رفت سمت لیست...گفت اسمت چیه بلبل زبون؟؟؟

منم گفتم کوچیکه شماامید هستم استاد لیست رو نگاه کرد گفت امید چی؟؟؟

منم خیلی جدی صدامو کشیدم گفتم :

.

.

.

.

.

.

.

.

.


.

.

.

امــــیـــــــــــده  جهان!!!

به جان خودم کلاس منفجر شد

,ماژیکشو پرت کرد جاخالی دادم از بالا سرم رد شد و دویدم در کلاس رو بستم و فرار کردم!!!


دلم تنگ شده


دلم تنگ شده برا روزایی که:


شبا اس میدادی" مال خودمی "


روزا بیست بار اس میدادی" دوست دارم "


ولی قهر میکردم،قبل از اینکه بخوابی اس میدادی" آشتی نکردیمااااااا "


" هنوز قهری "


دلم تنگ شده


خانمم حجاب زینت یه زنه....


داستانی کوتاه ولی در عین حال زیبا درباره ی حجاب

وقتی کتابخانه اش را نگاه می کردم غیر از رمان ها و افسانه های خارجی، چیز دیگری به چشم نمی خورد. موقع خداحافظی یک کتاب با موضوع داستان هایی از حجاب به او دادم؛ شاید یک سوم قطر یکی از رمان هایش را هم نداشت،

با اکراه قبول کرد بعد گفت:

نمی دونم کی می خواهی از این کارات دست برداری؛ و در عصر الان زندگی کنی ما که برای عصر قجر نیستیم تا حجاب داشته باشیم؛ عزیزم در این زمان حجاب معنایی ندارد.

با خنده گفتم:

به قول شهید مدرس زمانی می رسد که مساجد و تکایا و…..به عنوان منع خرافات بسته خواهد شد، اما سیل ها از رمان ها و افسانه های خارجی به این کشور جاری خواهد گشت که افکار غربی را در ذهن آنان پرورش می دهد و به سوی فرار از اسلام آنان را سوق می دهد. (۱)

نگاهی به کتابی که در دستش بود انداخت و فکر کنم در ذهن، کتابخانه اش را مرور کرد.

گفتم عزیزم: حجاب داشتن مد است و این بی حجابی است که برای زمان قبل از اسلام است که به این نکته خداوند هم در قرآن  اشاره کرده است.

وَ لَا تَبَرَّجنَ تَبَرُّجَ الجَاهِلِیَّهِ الاُولَی وَ….. (۲)

و مانند روزگار جاهلیت (قدیم)زینت های خود را آشکار مکنید.