2 ستـــــــــــاره دختری به نام نازنین

2 ستـــــــــــاره دختری به نام نازنین

دل نوشته هایی از جنس قلبم
2 ستـــــــــــاره دختری به نام نازنین

2 ستـــــــــــاره دختری به نام نازنین

دل نوشته هایی از جنس قلبم

عکس های فانتزی دختر خانوما بیان .............






























نظرات 3 + ارسال نظر
hanieh شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 18:55

وای خدا چقدر نازن
ممنون

خوش حالم که خوشت اومده و ممنون که به من سر زدی

SaEeD JOon دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 20:15 http://friendweb.blogfa.com

پس من چی فقط دخترخانما دلت میاد؟

هههههههههه من چی کار کنم نظر دیگران بوده که گفتن این عکسا رو بزارم!!!!!!!

به کجای هستی داری منزل ؟
کنار که هستی ؟

شادی یا غمگین ؟

آیا تو هم مثل من بیتابی ؟

مثل من بی جانی ؟

من تو را نمیبینم !

آیا تو مرا میبینی ؟

چشمان من ملتمس دیدن توست !

گوشهایم در جستجوی آهنگ صدای توست !

مرا تحمل تا به کی ؟

بی تو مردم !

میگویند تو رفتی !

آیا موقع رفتن اشکهای مر ا دیدی ؟

بگو آیا صدای فریا د بمان مرا شنیدی ؟

باور ندارم رفتنت را بی تو بودن را !

هیچ گاه نمیدانستم روزی فرا خواهد رسید

که اجازه دیدن تو ر ا نداشته باشم

و محتاج صدای پای قاصدی باشم

که خبر از تو آورد !

نیستی که ببینی بی تو پر پر زدنم را !

مرا به حال چه کسی رها کردی ؟

چگونه دل بریدی ؟

بدان خسته ام بی تو !

خیلی زود در قاب خاطره ی دل نشستی !

همه گویند تو خاطره ای و

یادی ست از تو برای من !

باید بگویم تا نفس دارم و از نفس افتم

و تا وجودی از وجودم را خداوند یکتا باقی گذارد

هرگز تو را فراموش نخواهم کرد و

هر گاه نام تو را می شنوم

تمام وجودم در هر لحظه خواهد مرد !

تو همیشه هستی کنار من...

سلام دوست عزیز ممنونم
دلمان کوچک است

ولی آنقدر جا دارد

که برای هر عزیزی که دوستش داریم

نیمکتی بگذاریم برای همیشه ی عمر

بازم به ما سری بزن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.