2 ستـــــــــــاره دختری به نام نازنین

2 ستـــــــــــاره دختری به نام نازنین

دل نوشته هایی از جنس قلبم
2 ستـــــــــــاره دختری به نام نازنین

2 ستـــــــــــاره دختری به نام نازنین

دل نوشته هایی از جنس قلبم

عاشقانه دوستت دارم



مینویسم سرشار از عشق

      برای تویی که همیشه

تنها مخاطب خاص دلنوشته های منی...

    برای تو که بخوانی و بدانی

دوست داشتنت در من

     بی انتهاست...

نظرات 2 + ارسال نظر
نادم سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 15:04 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

کنارخیابان ایستاده بودم باخودم به مدل های ماشین هاوگرفتاریام فکرمیکردم. امبولانسی ازکنارم ردشد که روش نوشته بود فکرش رانکن اخرش مسافرخودمی.......

نمی نویسم ..... چون می دانم هیچ گاه نوشته هایم را نمی خوانی! حرف نمی زنم .... چون می دانم هیچ گاه حرف هایم را نمی فهمی! نگاهت نمی کنم ...... چون تو اصلاً نگاهم را نمی بینی! صدایت نمی زنم ..... زیرا اشک های من برای تو بی فایده است! فقط می خندم ...... چون تو در هر صورت می گویی من دیوانه ام

دلامون بزرگه تنگش نکنیم

زندگی آسونه سختش نکنیم

رفاقت قشنگه ترکش نکنیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.