2 ستـــــــــــاره دختری به نام نازنین

2 ستـــــــــــاره دختری به نام نازنین

دل نوشته هایی از جنس قلبم
2 ستـــــــــــاره دختری به نام نازنین

2 ستـــــــــــاره دختری به نام نازنین

دل نوشته هایی از جنس قلبم

عاشقم عاشق امام .......


نمی دونم چی بگم چو ن هرچی بگم از امامم خجالت می کشم

اما باز می گم .....

ای امامم ای سرورم  محرم امسال فقط فقط کمکم کن به کمکت محتاجم

ارزو دارم تو این سی روز همه عذادار امام باشن و همگی به ارزوشون برسن

فقط می تونم همینو بگم خجالت زدم از امامم از خودم از همه

ای شهید کربلا کمکم کن تو که حرف دلمو می شنوی پس کمکم کن

پارسال محرم از امام خجالت زده شدم باوزم نمیشه هنوز امید وارم همه مث من شرمنده ی امام باشن

نظرات 2 + ارسال نظر
arash سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 01:43 http://novinnews2.r98.ir

سلام
نگاه کنید
الو برای میلیاردر شدن باید حساب پرفکت مانی داشته باشید و مبلغ 1.5 یا 1.7 دلار به آن بریزید که میشه 5500 تومان
یا
6500 تومان
خب بعدش تو سایتی که گفتم از این وبلاگم عضو میشید با توجه به راهنایی ها باید پیش برید،بعد از چند مرحله و شما وقتی چند زیر مجموعه مثلا 200 زیر مجموعه تمام پیدا کردید دیه باید برید تو بازار و یه پورشه آخرین مدل رو بخرید و بشینید واسه ی خودتون زندگی کنید.


اگر واقعلا این طور زیرمجموعه جمع کردن واستون سخته باید یه راه دیگه ای رو امتحان کنید اونم تو وبلاگم تو صفحه ی بالا ی وبلاگ یه بنر سایت معتبر هست که شما هر روز کلیک روی تبلیغاتش میکنید و بعد از 30 روز به مبلغ 800 یا شایدم حدود 900 یورو میرسید که هر یورو 4200 فعلی هست که باید باز برید وخوش بگذرونید
اگه از سوالی بود درخدمتم

hacker0011.r98.ir

سلام.........
باشه حتما

نرگس پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 14:49

سلام
وبلاگت محشره افتخار تبادل لینک میدی؟؟؟؟
ما یه هدیه برای پربازدید ترین تبادل لینک در نظر گرفتیم که بالای مبلغ 1 میلیون تومان هست
اگه تبادل کردی نظر بده هر کدوم از وبلاگامو لینک کن با 500 میلیون تومان در ماه

hacker0011.rozblog.com
matrix0946.rozblog.com
novinnews2.rozblog.com

سلامممممممممم
چشم مرسی از نظر لطفتچشم تبادلم می کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.